Asiakaskokemukset

Asiakastyytyväisyys on yksi BG Service Center Finland Oy:n tärkeimmistä toimintaa ohjaavista mittareista. Lähetä oma kokemuksesi meille vieressä olevasta linkistä.

Elektronisen öljymittarin yksi palkki (joka vaatii lisäämään litran öljyä) tuli vastaan vasta 1900 kilometrin jälkeen, joten öljynlisäysvälin kilometrit kasvoivat 2,1 kertaisiksi. Huollolla on ollut selvästi vaikutusta.

Matti Haapala, BMW 523
Helsinki

”Olen ajotavaltavani rauhallinen. Sellainen oli kuulemma edellinenkin omistaja Uppsalan seudulla. Autolla on siis ajettu alhaisilla kierroksilla kaupunkiajoa. Tästä lähtien aion ottaa tavaksi käydä silloin tällöin moottoritiellä ajamassa pienellä vaihteella ja isoilla kierroksilla joitakin kilometrejä, jotta karstat palaisivat pois.”

Jatkossa myös ennaltaehkäisevä, puhdistava huolto tulee kuulumaan pysyvänä osana BMW 523:n huolto-ohjelmaan.

Lue koko artikkeli

BG huoltopisteet

Ajankohtaista